Aerobic

Zsírégető
|
Spinning®
|
Cross TRX
|
Alakformáló
|
Aerobic

Aerobic

Az aerobichoz tartoznak azok a csoportosan, zenére végezhető, az általános fittséget megtartó és/vagy javító mozgásformák, ahol az edzés során a szervezet aerob terhelést kap.

Az aerobic egy zenére végzett, edző által irányított, korszerű népszerű csoportos testedzési forma, mely egy dominánsan aerob mozgásrendszer, amelyet a test nagy izomcsoportjait „átdolgozó” (erősítő, nyújtó) gyakorlatsorozatok egészítenek ki.

Szeretettel várjuk Önöket Alakformáló és Zsírégető órákkal, kipróbálhatják nálunk a Life Fitness Circuit köredzéseket, Gerinctorna, TRX, TRX Plussz, Planche és Box csoportos óráinkat is.

 

Aerobic edzések: vegyél részt jó hangulatú, változatos, valóban hatékony óráinkon! 

Aerobic edzéseinkManapság többféle sportolási lehetőség közül válogathatnak az emberek. Közülük sokaknak fontos, hogy hatékony, változatosságot kínáló mozgásformát találjanak, ugyanis a látványos eredmények, és az izgalmas kihívások egyeseket kifejezetten motiválnak céljaik elérésében. Ha Te is ehhez a táborhoz tartozol, ajánljuk figyelmedbe aerobic edzéseinket a 2. kerületben!

Aerobic edzéseink tökéletesen megfelelnek az elvárásaidnak. Maga az aerobic segít, hogy rövid időn belül megszabadulhass jó pár kilótól, és még az állóképességedet is növeli. Hatékony zsírégető, és a vérkeringésnek is jót tesz. Nagyon sokféle gyakorlat kerül előtérbe az órákon, rendszeresen találkozhatsz újdonságokkal is, garantáljuk, hogy nem fogsz unatkozni. Az edzések a test mellett a lélekre is pozitív hatással bírnak. Minden egyes óra után feltöltődve, újjá születve távozhatsz.

Aerobic edzéseink hasznosak, és mindig jó hangulatban telnek. Próbáld ki Te is, és vegyél részt óráinkon! Ha bővebb információkra lenne szükséged, vagy jelentkeznél, bátran keress fel bennünket elérhetőségeinken!

 

 





Alakformáló

Az alakformáló óra célja a test komlex, sokoldalú formálása. Az óra típus magába foglalja azokat az erőállóképességet fejlesztő gyakorlatokat, melyekkel a teljes test átmozgatása valósítható meg.

Az óra 10-15 perces intenzív bemelegítéssel indul, majd  Ezután következik a 35-40 percben az egész testre kiterjedő, nagy izomcsoportok foglalkoztatásával a fejlesztő program. A gyakorlatok végrehajtásához használunk segédeszközöket, mint pl. fitball, softball, flexi-bar, gumikötél, súlyzó. Az alakformáló gyakorlatokat különböző kiinduló helyzetekből hajtjuk végre, izomcsoportonként 2-3 gyakorlat végrehajtásával.

Az óra végén alaposan megnyújtjuk a megdolgoztatott izomcsoportokat.
 
Ajánljuk kortól, nemtől függetlenül azoknak, akik szeretik a csoportban végzett, nem koreografált, könnyen követhető zenés mozgásformát eszközök használatával is.


 





Zsírégető

A rendszeresen végzett közepes intenzitású, aerob tréning lehetőséget ad a test meglévő zsírszövetének csökkentésére.

A szervezet 25-30 perc, közepes intenzitású mozgás után a folyamatos mozgáshoz szükséges energiát főként zsírból nyeri, ezért a zsírégető órán a terhelés ideje alatt a résztvevők pulzusszámát a maximális pulzusszám 60-70 %-a (zsírégető zóna) közötti tartományban van, hogy elkerüljük a szervezet idő elötti elfáradását.
Az óra gyakorlatanyaga lépéseket, lépéskombinációkat, közepes intenzitású alap koreográfiát, majd az óra utolsó 10-15. percében erősítő gyakorlatot tartalmaz.


Ajánljuk kortól, nemtől függetlenül azoknak, akik szeretik a csoportban végzett, nem koreografált, könnyen követhető, zenés mozgásformát.


 





Cross TRX

A TRX edzőheveder egy hordozható funkcionális tréning eszköz. A testet és az izmokat a mindennapi élet kihívásaira készíti fel, nem az izomépítés a lényeg, hanem a kiegyensúlyozott, stabil és terhelhető teljes izomzat. A módszer a test természetes képességeit erősíti és emeli ki. A funkcionális tréning másik alapvető sajátossága, hogy középpontba helyezi az úgynevezett „core” izmok fejlesztését (az ágyéki gerincszakasz körül lévő izomhurok), mely izomcsoport a testünk erőközpontja és gerincünk stabilizálásában is alapvető fontosságú.

Ajánljuk mindenkinek, akik a funkcionális tréning szerelmesei és mindenkinek, akik izgalmas, új kihívásokat keresnek.





Spinning®

A SPINNING egy csoportos, a zene ritmusára végzett teremkerékpár edzés, melynek segítségével kortól, nemtől, edzettségi szinttől függetlenül bárki elérheti céljait.
Kiváló az állóképesség fejlesztésére, a keringési- és légzőrendszer egészségi szintjének növelésére és a mindennapi stressz leküzdésére.
Izületkímélő mozgásforma, ahol az edző instrukcióitól függően száguldhatunk országúton, megmászhatunk magas hegyeket, de akár versenyen is részt vehetünk.
Az óra speciális SPINNER kerékpárokon zajlik, 45-50 perc tekerésből és az azt követő nyújtásból áll. 
Ajánljuk mindazoknak, akik szeretnek kerékpározni és ezzel a mozgásformával szeretnének fittek lenni és maradni.