Aerobic

Zsírégető
|
Spinning®
|
Cross TRX
|
Alakformáló
|
Aerobic

Aerobic

Az aerobichoz tartoznak azok a csoportosan, zenére végezhető, az általános fittséget megtartó és/vagy javító mozgásformák, ahol az edzés során a szervezet aerob terhelést kap.

Az aerobic egy zenére végzett, edző által irányított, korszerű népszerű csoportos testedzési forma, mely egy dominánsan aerob mozgásrendszer, amelyet a test nagy izomcsoportjait „átdolgozó” (erősítő, nyújtó) gyakorlatsorozatok egészítenek ki.

Szeretettel várjuk Önöket Alakformáló és Zsírégető órákkal, kipróbálhatják nálunk a Life Fitness Circuit köredzéseket, Gerinctorna, TRX, TRX Plussz, Planche és Box csoportos óráinkat is.





Alakformáló

Az alakformáló óra célja a test komlex, sokoldalú formálása. Az óra típus magába foglalja azokat az erőállóképességet fejlesztő gyakorlatokat, melyekkel a teljes test átmozgatása valósítható meg.

Az óra 10-15 perces intenzív bemelegítéssel indul, majd  Ezután következik a 35-40 percben az egész testre kiterjedő, nagy izomcsoportok foglalkoztatásával a fejlesztő program. A gyakorlatok végrehajtásához használunk segédeszközöket, mint pl. fitball, softball, flexi-bar, gumikötél, súlyzó. Az alakformáló gyakorlatokat különböző kiinduló helyzetekből hajtjuk végre, izomcsoportonként 2-3 gyakorlat végrehajtásával.

Az óra végén alaposan megnyújtjuk a megdolgoztatott izomcsoportokat.
 
Ajánljuk kortól, nemtől függetlenül azoknak, akik szeretik a csoportban végzett, nem koreografált, könnyen követhető zenés mozgásformát eszközök használatával is.


 





Zsírégető

A rendszeresen végzett közepes intenzitású, aerob tréning lehetőséget ad a test meglévő zsírszövetének csökkentésére.

A szervezet 25-30 perc, közepes intenzitású mozgás után a folyamatos mozgáshoz szükséges energiát főként zsírból nyeri, ezért a zsírégető órán a terhelés ideje alatt a résztvevők pulzusszámát a maximális pulzusszám 60-70 %-a (zsírégető zóna) közötti tartományban van, hogy elkerüljük a szervezet idő elötti elfáradását.
Az óra gyakorlatanyaga lépéseket, lépéskombinációkat, közepes intenzitású alap koreográfiát, majd az óra utolsó 10-15. percében erősítő gyakorlatot tartalmaz.


Ajánljuk kortól, nemtől függetlenül azoknak, akik szeretik a csoportban végzett, nem koreografált, könnyen követhető, zenés mozgásformát.


 





Cross TRX

A TRX edzőheveder egy hordozható funkcionális tréning eszköz. A testet és az izmokat a mindennapi élet kihívásaira készíti fel, nem az izomépítés a lényeg, hanem a kiegyensúlyozott, stabil és terhelhető teljes izomzat. A módszer a test természetes képességeit erősíti és emeli ki. A funkcionális tréning másik alapvető sajátossága, hogy középpontba helyezi az úgynevezett „core” izmok fejlesztését (az ágyéki gerincszakasz körül lévő izomhurok), mely izomcsoport a testünk erőközpontja és gerincünk stabilizálásában is alapvető fontosságú.

Ajánljuk mindenkinek, akik a funkcionális tréning szerelmesei és mindenkinek, akik izgalmas, új kihívásokat keresnek.





Spinning®

A SPINNING egy csoportos, a zene ritmusára végzett teremkerékpár edzés, melynek segítségével kortól, nemtől, edzettségi szinttől függetlenül bárki elérheti céljait.
Kiváló az állóképesség fejlesztésére, a keringési- és légzőrendszer egészségi szintjének növelésére és a mindennapi stressz leküzdésére.
Izületkímélő mozgásforma, ahol az edző instrukcióitól függően száguldhatunk országúton, megmászhatunk magas hegyeket, de akár versenyen is részt vehetünk.
Az óra speciális SPINNER kerékpárokon zajlik, 45-50 perc tekerésből és az azt követő nyújtásból áll. 
Ajánljuk mindazoknak, akik szeretnek kerékpározni és ezzel a mozgásformával szeretnének fittek lenni és maradni.